Nytt till köket

Klenbloggat på sistone, ber om ursäkt för det. Mycket på jobbet helt enkelt, bla har jag varit till NY en kort sväng och när de arbetsrelaterade sysslorna var till ända tog shoppingen vid. Visserligen hann jag inte med så mycket mer än några få affärer, men det var bättre än ingenting alls. Dessutom visade sig stan från sin bästa sida, sol och runt 25 grader varmt. Superhärligt med andra ord! Bland annat inhandlades en ny slickepott och nya matchande kökshanddukar från Williams-Sonoma i sommarfräscha färger.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Å, vad härligt med en NY-resa! _ och med jobbet dessutom, vilken lyx. Jag planerar att åka till hösten, men inget är bokat ännu. Williams Somona, var ligger den butiken? Verkar ha grejer jag gillar. Det vore kul med fler tips, har du några?

Restauranger till exempel. Tacksam för tips.

2009-06-23 @ 23:55:49
URL: http://flitigamyran.blogg.se/
Postat av: Mina inredningstips

Hej Anneli,

Vad roligt att du siktar på New York till hösten!

Det finns flera Williams Sonoma på Manhattan men det jag besökte sist ligger längst upp på 8:e avenyn, precis vid hörnet av Central Park.

Vad gäller restauranger så finns det ju hur många som helst, men det jag kan tipsa om är att åka upp i Marriot på Times Square och ta en drink i en den snurrande baren där man samtidigt kan njuta av en magnifik utsikt över hela Manhattan. Visserligen är drinkarna inte dom billigaste just där, men så länge dollarn är så låg som idag så kan det vara en fin upplevelse.

Du får gärna återkomma om du har fler frågor!

2009-07-05 @ 20:38:28
URL: http://minainredningstips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0